
Nodrošina ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus pilngadīgām personām ar smagiem un ļoti smagiem garīga rakstura traucējumiem.
Filiāles "Ezerkrasti" pakalpojumu apraksts
- Berģu ielā 142, Rīgā, tālrunis: 67994500
- Berģu ielā 160, Rīgā, tālrunis: 67305117
- e-pasts: ezerkrasti@vsacriga.gov.lv
Kā sazināties vai nokļūt uz filiāli "Ezerkrasti"

Nodrošina ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus pilngadīgām personām ar smagiem un ļoti smagiem garīga rakstura traucējumiem.
Filiāles "Kalnciems" pakalpojumu apraksts
- Kalnciema 93, Rīgā
- tālrunis: 67611670
- e-pasts: kalnciems@vsacriga.gov.lv

Nodrošina ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus neredzīgām personām.
Filiāles "Jugla" pakalpojumu apraksts
- Braila iela 2, Rīga
- tālrunis: 67522582
- e-pasts: jugla@vsacriga.gov.lv

Nodrošina ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus bērniem ar smagiem un ļoti smagiem garīga rakstura traucējumiem, no 4 līdz 18 gadu vecumam.
Filiāles "Teika" pakalpojumu apraksts
- Stāmerienas 4, Rīgā
- tālrunis: 67543224
- e-pasts: teika@vsacriga.gov.lv

Nodrošina ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus
- bērniem bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem līdz divu gadu vecumam,
- bērniem ar smagiem un ļoti smagiem garīgās un fiziskās attīstības traucējumiem līdz četru gadu vecumam,
- bērniem ar smagiem un ļoti smagiem garīga rakstura traucējumiem, no 4 līdz 18 gadu vecumam.
Filiāles "Pļavnieki" pakalpojumu apraksts
- Zebiekstes 12, Rīgā
- tālrunis: 67585618
- e-pasts: plavnieki@vsacriga.gov.lv

Nodrošina ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus bērniem ar smagiem un ļoti smagiem garīga rakstura traucējumiem, no 4 līdz 18 gadu vecumam.
Filiāles "Rīga" pakalpojumu apraksts
- Kapseļu iela 31, Rīga, tālrunis: 67615005
- Kapseļu iela 18, Rīga, tālrunis: 67621602
- e-pasts: riga@vsacriga.gov.lv
Lai saņemtu sociālās aprūpes pakalpojumus, personai vai viņa likumiskajam pārstāvim jāvēršas savas pašvaldības sociālajā dienestā un jāiesniedz:
- iesniegums, kurā norāda problēmu un tās vēlamo risinājumu;
- ģimenes ārsta izziņu par personas veselības stāvokli;
- citus dokumentus atbilstoši attiecīgā sociālā pakalpojuma vai sociālās palīdzības veidam.
Vairāk informācijas par Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtību skatīt ŠEIT